Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL Pakketten.
Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met PostNL Pakketten verzonden, dan staat er in uw account een 3S-nummer in uw bestelling.
Met dit nummer kunt u op de site van PostNL, www.tracktrace.nl, het verzendtraject van uw pakket volgen.
U ontvangt overigens ook een mail met het 3S nummer.
U kunt de bestelling op een door u gekozen adres laten bezorgen door PostNL.
Het kan voorkomen dat u, na het invoeren van het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt.
U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland € 6,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen.
De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad heeft u in de meeste gevallen de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 16.00 uur.
Besteldag op de website Thuisbezorging (PostNL)
maandag (tot 16.00 uur): dinsdag
dinsdag (tot 16.00 uur): woensdag
woensdag (tot 16.00 uur): donderdag
donderdag (tot 16.00 uur): vrijdag
vrijdag (tot 16.00 uur): zaterdag
zaterdag: dinsdag
zondag: dinsdag
Algemene voorwaarden - Privacy verklaring - Klantenservice - Copyright 2022